Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-19 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 000 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
28.05.2019
Doprava zdarma
Při nákupu nad 1000 Kč máte u nás dopravu zdarma číst celé
11.08.2019
Dárky k matraci
Ke každé matraci od rozměru 80 x 200 cm dostanete navíc zdarma  2 dárky:  polštář Lenošek  s paměťovým efektem (při objednání matrace od šířky 140... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
28.05.2019 Zdravé spaní
Zdravý spánek a produktivita
Potřebujete zvýšit svoji kreativitu a produktivitu v práci a marně si lámete hlavu, jak toho dosáhnout? Zkuste vsadit na zkvalitnění jedné ze základní... číst celé
21.05.2019 Zdravé spaní
Jak na partnerské usínání aneb vyspěte se dobře oba
Usínání v náruči milované osoby je krásné. I ono ale může být zdrojem stresu a mileneckých šarvátek. A to v případě, že mají partneři na spánek rozdíl... číst celé
20.05.2019 Zdravé spaní
8 věcí, které způsobují neustálou únavu
Ráno se vzbudíte, nasnídáte a sotva dojedete do práce, už byste nejraději opět zalezli do postele. Připomíná vám to něco? Vaše každodenní rutina? Tak ... číst celé
Zobrazit všechny články
  1. Úvod
  2. Reklamace
Reklamace

 

Vzhledem k tomu, že nakupujete prostřednictvím internetového obchodu a nemáte možnost si nabízené zboží předem prohlédnout, pak v souladu s §53 odst. 7 zákona č.40/1964Sb. občanského zákoníku, máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

Doporučení:

Pokud si nejste jisti, zda vám matrace bude vyhovovat, ponechte průhledný obal na matraci a takto matraci vyzkoušejte, pokud bude průhledná folie na matraci odstraněna, bere se za to, že matrace byla užívána, proto při vrácení matrace či polštáře bude odečtena částka za nový potah, tímto nezaniká nárok na vrácení matrace do 14dní.

Pro maximální komfort našich zákazníků a bezproblémové vrácení nevyhovujícího zboží, Vám nabízíme možnost zaslat zboží prostřednictvím služby ZASLAT.CZ. Objednat dopravu je zde velice jednoduché a dopravce vyzvedne zboží na adrese, kterou si zvolíte a v den, který Vám nejvíce vyhovuje.

Jednoduše zde zadáte adresu nakládky a vykládky, vypíšete údaje posílané zásilky (přibližné rozměry a hmotnost), zvolíte si Vám nejvíce vyhovující termín vyzvednutí a vyberete z nabízených přepravních společností tu, která nejlépe a v pořádku doručí Vaše vracené zboží na naši adresu:

RADASTORE.cz

Žerotínova 483/1

37004 České Budějovice

Telefon: +420 733 309 882

Email: obchod@radastore.cz

Výběru přepravní společnosti prosím věnujte pozornost, různé druhy zboží vyžadují odlišný druh přepravy.

> OBJEDNAT PŘEPRAVU MŮŽETE PŘÍMO ZDE <

 

VRACÍM GRANITOVÝ, KERAMICKÝ NEBO SKLENĚNÝ DŘEZ.

Tento druh zboží je velice křehký a náchylný na poškození při přepravě. Pokud přepravce neví co je uvnitř krabice, velmi často se stává, že dřez při přepravě rozbije. Z tohoto důvodu je nutné jej posílat jako kontrolovatelnou zásilku. Tento typ zboží (nejčastěji granitové dřezy) předávejte dopravci v otevřené krabici, ve které Vám byl dřez dodán a nechte přepravce překontrolovat, že je zboží v pořádku. Po kontrole si nechte přepravcem potvrdit, že od Vás zboží převzal v pořádku. Možnost zaslání zboží jako kontrolovatelné zásilky nabízí v současné době pouze firma TOPTRANS.

Ačkoliv je o něco dražší, než klasické kurýrní služby, máte u ní jistotu, že Vaše zboží doručí v pořádku a nepřídete o peníze za zboží, díky neuznané reklamaci kurýra, který nevěděl co veze.

VRACÍM NEREZOVÝ DŘEZ NEBO VODOVODNÍ BATERII

Tento druh zboží není až takové křehké povahy jako granitové dřezy a je možné jej posílat klasickými dopravními společnostmi. Při odeslání však dbejte na to, aby krabice ve které zboží odesíláte nebyla poškozená a důkladně zboží uvnitř krabice (zejména u nerezových dřezů) vystužte a zajistěte proti poškození.

 

Reklamační řád

1. Všeobecná ustanovení

1.1 Tyto reklamační podmínky byly vypracovány ve smyslu zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ("OZ") a zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění ("OOS") a vztahují se na kupní smlouvy na zboží zakoupené v obchodě RADASTORE.cz.

1.2 Zbožím se rozumí veškeré zboží, jehož výrobcem nebo prodejcem je prodávající.

1.3 Kupující je povinen se seznámit s těmito reklamačními podmínkami před uzavřením kupní smlouvy, přičemž uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží souhlasí s těmito reklamačními podmínkami.

1.4 Kupující je povinen po celou dobu užívání zakoupeného zboží věnovat dostatečnou pozornost základním pravidlům užívání tohoto zboží. Zvláště je nutné zvážit všechny faktory nepříznivě ovlivňující plnou funkčnost a životnost výrobku, jako např.: nadměrnou intenzitu užívání výrobku, užívání výrobku k nevhodnému účelu, apod. Zároveň další nutnou podmínkou pro zachování dobrého stavu zboží a jeho funkčnosti je jeho pravidelná údržba. Je třeba si uvědomit, že nesprávná, nevhodná nebo nedostatečná údržba zboží podstatně zkracuje jeho plnou funkčnost a životnost, přičemž s doporučenou údržbou a ošetřováním zboží je kupující seznámen v návodu k použití, který je součásti dodávky zboží.

1.5 Před prvním použitím zboží prodávající doporučuje řádně prostudovat tyto reklamační podmínky včetně příslušného návodu k použití. V případě užívání zboží v rozporu s návodem k použití odpovídá kupující za vady vzniklé tímto neodborným zacházením, resp. zacházením a užíváním zboží v rozporu s návodem k použití. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé tímto neodborným zacházením, resp. zacházením a užíváním zboží v rozporu s návodem k použití, jakož i za vady uvedené v odst. 2.3. těchto reklamačních podmínek.

2. Základní podmínky uplatnění vad zboží

2.1. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.

2.2. Vadou se rozumí změna (vlastnosti) zboží, jejíž příčinou jsou výrobní vady nebo vady materiálu použitého k výrobě zboží.

2.3. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho běžného opotřebení (mimo jiné vyblednutím nebo změnou barev, zvlněním materiálu, apod.), mechanického poškození, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, případně nevhodného skladování, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nevhodného zásahu, dále v důsledku používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry prostředí pro používání zboží, apod. Obdobně za vadu nelze považovat vadu způsobenou přírodními živly, jakož vyšší mocí, vadu vzniklou nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s návodem k použití nebo vadu vzniklou dodatečnou úpravou jakoukoliv osobou odlišnou od prodávajícího, apod. Za vadu dále nelze považovat proležení (deformaci), které nepřesahuje 13% z celkové výšky matrace dle ČSN 91 1004, dále drobné odchylky potahových látek v barevném tónu proti vzoru látek, žmolkování potahu, způsobené nesprávným zacházením, apod.

2.4. Základním předpokladem řádné reklamace je předložení dokladu o koupi zboží (faktura nebo pokladní doklad), reklamovaného zboží, dodacího listu a případně záručního listu (zejména při záruce delší než 24 měsíců).

2.5. Reklamované zboží musí být kompletní a v úplném stavu, musí být v hygienicky přijatelném stavu (tzn. jakkoliv neznečištěné, suché, hygienicky nezávadné, apod.), pokud možno v původním nebo odpovídajícím náhradním obalu, vhodném pro transport zboží. Zboží nesmí být přehnuté ani srolované, vyjma komprimovaných matrací.

2.6. Vada, která se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za vadu, kterou věc měla od samého počátku, nebo se neprokáže opak.

2.7. Kupující je povinen zboží při převzetí řádně prohlédnout. Prodávající nenese odpovědnost za zjevné vady zboží, ledaže výslovně ujistil kupujícího, že věc je bez jakýchkoli vad, nebo vadu lstivě zastřel. Prodávající též nenese odpovědnost za vady způsobené při přepravě zboží dopravním prostředkem kupujícího. Při převzetí zboží je kupující povinen ověřit správnost počtu zboží a neporušenosti jejich obalu. Pokud má zboží při převzetí porušený obal, kupující je povinen přesvědčit se o celistvosti a neporušenosti zboží. Toto je nutné uvést do dodacího listu, jinak právo na mechanické poškozen zboží zaniká.

2.8. Prodávající neodpovídá za případné vady zboží, na které byl kupující v době uzavírání smlouvy upozorněn a současně převzetí zboží neodmítl.

2.9. Je-li kupující podnikatelem a při uzavření smlouvy je z okolností zřejmé, že koupě se týká také jeho podnikatelské činnosti, je povinen oznámit vady prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, co je mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, u skrytých vad nejpozději do 1 roku po odevzdání věci. Na takové kupní smlouvy se nevztahují ustanovení OZ o prodeji zboží v obchodě, zejména ust. § 2158 až 2174 OZ.

3. Délka práva z vadného plnění a uplatnění reklamace

3.1. Právo z vady (reklamace) musí být kupujícím uplatněno v době 24 měsíců (není-li uvedeno jinak) od převzetí zboží při koupi a není-li zboží osobně odebráno v provozovně prodávajícího, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží kupující přebral od dopravce. Délka práva z vadného plnění (dále též záruční doba) se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě, a to až do doby, kdy byl kupující po skončení reklamačního řízení povinen zboží převzít. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet. Záruční doba je obecná administrativní lhůta, která nemá žádnou přímou souvislost s obvyklou životností konkrétního výrobku.

3.2. Právo z vadného plnění se nevztahuje (nelze uplatnit) na zboží prodávané za nižší ceny, u kterých byla nižší cena sjednána právě s ohledem na vady.

3.3. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu od objevení vady. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady a znehodnocení zboží nebo znemožnit objektivní posouzení skutečných příčin současného stavu zboží a může být důvodem zamítnutí reklamace.

3.4. Místem uplatnění reklamace je především provozovna prodávajícího, ve které kupující zboží zakoupil, nicméně kupující je oprávněn reklamaci uplatnit v jakékoliv provozovně prodávajícího nebo přímo v sídle prodávajícího.

3.5. V případě oprávněné reklamace vyřízením výměnou věci (nebo dodáním nové věci), má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů na vrácení vadné věci. V případě neoprávněné reklamace nemá kupující žádný nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany kupujícího nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv). V případě neoprávněné reklamace je zboží na náklady a riziko kupujícího zasláno na jeho uvedenou adresu, pokud nebude dohodnuto jinak.

3.6. Uplatní-li kupující právo z vady prodaného zboží řádným způsobem, bude reklamace včetně odstranění vady vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, nebude-li dohodnuto jinak. O způsobu vyřízení reklamace rozhodne vedoucí provozovny prodejce nebo jiný kompetentní pracovník prodejce. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

3.7. Prodávající, po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného zboží, uzná reklamaci jako oprávněnou a na místě přijme reklamované zboží do reklamačního řízení a o tomto pořídí písemný zápis, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamované zboží vrátí kupujícímu, nebo reklamované zboží přijme k odbornému posouzení, na základě jehož výsledků bude reklamace buďto uznána za oprávněnou a řádně vyřízena, nebo bude odmítnuta a zboží bude vráceno kupujícímu.

3.8. O tom, kdy bylo právo z odpovědnosti za vady uplatněno, co je předmětem reklamace, jaký způsob řešení reklamace kupující požaduje, jakož i o provedení opravy a době jejího trvání, případně o způsobu vyřízení reklamace, včetně zdůvodnění při zamítnutí reklamace, vydá prodávající kupujícímu písemné potvrzení - reklamační protokol.

3.9. Prodávající má právo na vybrané druhý zboží stanovit delší záruční dobu než 24 měsíců, kterou vyznačí v záručním listě.

4. Vyřízení reklamace

4.1. Vykazuje-li zboží odstranitelnou vadu, tzn. vadu, kterou lze odstranit opravou, má kupující právo na to, aby zboží bylo uvedeno do bezvadného stavu opravou, nebo není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené, výměnou věci se stejnými nebo lepšími vlastnostmi. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží, nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující o vadě před převzetím věci věděl nebo vadu sám způsobil.

4.2. V případě vady odstranitelné má zákazník právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy pokud zákazník nemůže pro opětovné vyskytnutí odstranitelné vady po opravě nebo pro větší počet odstranitelných vad, zboží řádně užívat. O opětovné vyskytnutí vady po opravě jde tehdy, jestliže se stejná vada, která byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, vyskytne po třetí. Větším počtem vad trpí zboží tehdy, má-li v době uplatnění reklamace současně nejméně tři odstranitelné vady.

4.3. Vykazuje-li zboží neodstranitelnou vadu, tzn. vadu, kterou nelze odstranit nebo její odstranění není účelné s přihlédnutím ke všem rozhodným okolnostem a zboží nelze řádně užívat, jako zboží bez vady, má kupující právo požadovat výměnu zboží za nové (na přání kupujícího a po dohodě s prodávajícím lze vyměnit za jakékoliv zboží) nebo odstoupit od kupní smlouvy

4.4. V případě, že charakter neodstranitelné vady nebrání řádnému užívání zboží (např. vady estetické) a kupující nepožaduje výměnu zboží, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může od smlouvy odstoupit. Při poskytování slevy se přihlíží k charakteru vady, stupni a způsobu opotřebení zboží, délce jeho užívání a k možnostem dalšího použití.

4.5. Pokud si kupující nevyzvedne vyřízenou reklamaci do 30 dnů ode dne její vyřízení, má prodávající právo vyúčtovat kupujícímu poplatek za uskladnění, který kupující bude povinen uhradit do 10. dne jeho vyúčtování.

5. Závěrečná ustanovení

Se stížností na jednání prodávajícího v oblasti ochrany spotřebitele se lze obrátit na orgán státního dozoru, kterým je Česká obchodní inspekce. Zároveň prodávající informuje spotřebitele, že spotřebitelské spory lze mimosoudně řešit v souladu s § 14 zákona č. 634/1992 Sb., v platném znění, prostřednictvím České obchodní inspekce, internetová adresa www.coi.cz. Tyto reklamační podmínky nabývají účinnost dne 1. 1. 2014. Prodávající si vyhrazuje právo reklamační podmínky jednostranně měnit.

Reklamační protokol ke stažení:

Reklamační protokol

Adresa pro vrácení zboží:

RADASTORE.cz

Žerotínova 483/1

37004 České Budějovice

Telefon: +420 733 309 882

Email: obchod@radastore.cz

Novinky z našeho blogu

Zdravý spánek a produktivita
28.05.2019 Zdravé spaní
Zdravý spánek a produktivita
Potřebujete zvýšit svoji kreativitu a produktivitu v práci a marně si lámete hlavu, jak toho dosáhnout? Zkuste vsadit na zkvalitnění jedné ze základní... číst celé
Jak na partnerské usínání aneb vyspěte se dobře oba
21.05.2019 Zdravé spaní
Jak na partnerské usínání aneb vyspěte se dobře oba
Usínání v náruči milované osoby je krásné. I ono ale může být zdrojem stresu a mileneckých šarvátek. A to v případě, že mají partneři na spánek rozdíl... číst celé
8 věcí, které způsobují neustálou únavu
20.05.2019 Zdravé spaní
8 věcí, které způsobují neustálou únavu
Ráno se vzbudíte, nasnídáte a sotva dojedete do práce, už byste nejraději opět zalezli do postele. Připomíná vám to něco? Vaše každodenní rutina? Tak ... číst celé
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz